Medie- og telesektoren dækker over en række områder, som er stærkt regulerede og genstand for stor politisk og offentlig interesse, og hvor lovgivningen tit halter efter den teknologiske udvikling. Sektoren vedrører mange politikområder - f.eks. kulturpolitik - og dækker bl.a. den publicistiske branche og en række andre brancher, hvor forandringer i mediesystemet fundamentalt forandrer markeder på den meget korte bane. Den digitale udvikling igangsætter ofte nye og komplekse reguleringer, der kan ramme virksomheder og organisationer voldsomt, hvis man ikke tidligt har været inkluderet i eller haft indflydelse på beslutningerne og processerne.
Policy Group har igennem flere år, via bistand for en række klienter, oparbejdet stærke netværk og relationer til beslutningstagere med relevans for medie- og telesektoren. Vi har udført public affairs-opgaver fra såvel analytisk og strategisk til operationel karakter - med konkrete resultater til følge.
Policy Group tilbyder gerne et uforpligtende møde, hvor vi vil beskrive vores netværk og tilgang samt give vores bud på, hvordan vi konkret vil strukturere en public affairs-opgave for jer.